mandag 6. september 2010

Skolebilder svart hvit og sepia

Jeg tok en tur ut i skolegården der fikk jeg tatt noen bilder. Og av de fineste ble disse valgt:
Kamera: Canon EOS 450D
Blender: f/6,3
IOS: 400
Effekter: Sepia,
Tatt på auto av meg.
Synes dette ser ut som et gammelt bildet, veldig fornøyd med dette.

 Kamera: Canon EOS 450D
Blender: f/7,1
IOS: 200
Effekter: Her hat jeg tatt bildet i svart hvit, justert farge temperatur og justert skyggen. Synes dette ble et veldig spennende bilde. Lill skummelt liksom.







2 kommentarer:

  1. Hallo Linda. Greie bilder av skolen vår. Bildet i sepia virker litt gammelt som du selv sier, men lurer på om du kan klare å få litt større kontrast i nyansene likeve. Tror bildet 'vinner' på det. Prøv om du får det til!

    SvarSlett
  2. Hei hei..
    Jeg prøvde å gjøre noe med det når du hjalp meg, men dette var det beste vi fikk til. Hvertfall med dette skrive programmet.

    SvarSlett