torsdag 27. januar 2011

linotrykk:

I en lang periode nå har vi jobbet med linoliumstrykk. Her vil jeg vise litt av det jeg har jobbet med i denne prossessen:

Her er linoplata før jeg trykker. Her har jeg valgt å ha svarte jorder, med irisbakgrunn. Og det ga dette resultatet: 
Her ser du det endelige resultatet etter at jeg trykte med disse fargene, det ga en fin bakgrunn.

Jeg ville eksprementere litt også så jeg tok rosa farge på jordene, det ble på denne måten: 

Men jeg ville beholde den bakgrunnen jeg hadde så jeg bruker den samme irisbakgrunnen:

Dette ble resultatet av denne nyansen:

Dette er da en liten smakebit av det vi har drevet med i en periode nå. Det har vært spennende å jobbe med dette, og eksprementerer med forskjellige farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar